Kniha měsíce

V síti Red Button vybírá a doporučuje každý měsíc jeden z členů knihu, o které si myslí že je zásadní. 
Jde nám prostě o to, aby se skvělý obsah dostal k co nejvíce lidem.

ŠTESTÍ DORUČENO

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy. Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu.

"Dovedete si představit, že po skončení hovoru na zákaznické podpoře by se měl zákazník cítit jako kdyby mluvil se svým dobrým kamarádem? I takto žijí jednu ze svých hodnot v americké firmě Zappos. Knížka Štěstí doručeno není jen o tom, jak pečovat o své zákazníky a tvořit lovebrand. Je to zároveň velmi inspirativní příběh, jak vybudovat velkou firmu založenou na hodnotách. Tato kniha mě přivedla na cestu hledání našich vlastních iresoftích hodnot a výsledkem bylo, že již čtvrtým rokem po sobě vydáváme vlastní knížku firemní kultury IREBOOK."
Jirka Halousek, člen sítě Red Button

Budeme moc rádi, když nám s šířením knížky do světa pomůžete. Můžete využít hashtag #rbkniha.